Де в Одесі можливі затори: перелік адрес

У роботах задіяно 47 одиниць спецтехніки та 328 співробітників

Сьогодні, 31  липня, фахівці КП “Міські дороги” проводять ремонтні та очисні роботи на різних вулицях міста. Водіїв  попереджають де не варто паркувати авто, та на яких ділянках дороги можливі затори. Про це повідомляє Департамент міського господарства.                                    

Роботи проводяться за такими адресами: 

  • вул. Владислава Бувалкіна/вул. Семена Палія - ремонт дощоприймача;

  • вул. Миколаївська дорога (ТРЦ "Метро") - ремонт арматурних решіток на дощоприймальній камері;

  • вул. Люстдорфська дорога (в межах 1ст. Люстдорфської дор. -  вул. Артилерійська) - очищення дощоприймачів та промивання рукавів;

  • вул. Отамана Головатого (АЗС "Сокар") - очищення колектора;

  • Куяльницька канава - очищення водовідвідного каналу;

  • вул. Балківська (Буферний ставок) -  покіс трави;

  • По місту - прибирання, мийка зупинкових комплексів

  • вул. Стовпова "вул. Іоганна Гена" - фарбування зупинкових комплексів;

  • Розв’язка Автовокзал

  • пр-т Шевченка

  • розв’язка Застава-2 - ручне прибирання;

  • Французький б-р - ремонт дорожнього покриття (бруківка)

Шановні автолюбителі, не залишайте автотранспорт на решітках дощоприймачів і в безпосередній близькості до них, це ускладнює роботу спецтехніки та наших співробітників, – йдеться в повідомленні. 

Зазначимо, минулого тижня на дорогах державного значення Одещини відбувся Тиждень безпеки дорожнього руху. В рамках цього заходу було здійснено ряд ініціатив для підвищення якості доріг в області.

Нагадаємо, з врахуванням гарних погодних умов, дорожники оперативно розпочали ліквідацію деформацій дорожнього покриття, що виникла внаслідок несприятливої зимової негоди. Особливу увагу приділяють головним економіко-логістичним артеріям, що забезпечують сполучення Одеської області з іншими регіонами та сусідніми державами.

Також “Коментарі” писали, що на трасі Одеса — Рені (м. Бухарест) стартували роботи з влаштування тонкошарового покриття за допомогою технології ЛЕМС (лита емульсійно-мінеральна суміш). Ця технологія призначена для збереження дорожнього покриття та попередження його передчасного руйнування.   

Читайте також