На Одещині УДП підбило проміжні результати роботи

Наразі в планах почати бункерування власного флоту

Українське дунайське пароплавство анонсувало, що у відомстві  з’явиться інфраструктура для бункерування суден. Це означає зменшення витрат та посилення контролю. Також у планах будівництво сучасного комплексу з утилізації лляльних вод, який має відповідати міжнародним екологічним вимогам.

Втім наразі, в УДП зазначили, що з початку 2023 року вже відбулися зміни.

- Створена цілісна інфраструктура з обслуговування як самохідного, так і несамохідного флоту пароплавства, розрахована на увесь спектр робіт міжнавігаційного характеру (слюсарні та зварювальні роботи, рихтування кришок трюмів, ремонт швартівних лебідок, електродвигунів брашпилів, виміри товщин корпусу, фарбування питних цистерн і т.д.)

- Ефективність ремонтів, контроль за виконанням робіт, безпека – значно зросли!

- Запущена друга виробнича ділянка – у серпні на БТОФ відремонтували 56 барж, повністю ліквідувавши чергу з суден.

= Створено мобільну бригаду з фарбування питних цистерн.

= Всі співробітники працевлаштовані офіційно, більше не має “лівих” ремонтів та нецільового використання запчастин.

- Всі ЗЗЧ надаються лише через модернізований склад. Запроваджений “вхідний” контроль якості запчастин від постачальників.

- Всі заявки на ремонт з переліком необхідних робіт подаються в електронному вигляді, електронна картка на ремонт зберігається у базі заявок.

= Обов'язковою є фотофіксація робіт за принципом “було – стало”.

- Територія бази по периметру обладнується відеокамерами.

- Робітники забезпечені індивідуальними засобами захисту – касками, рукавицями, спецодягом та спецвзуттям, приведені до ладу виробничі приміщення, усунуто недоліки у частині охорони праці.

- Впроваджується система мотивації праці для співробітників: що більше одиниць несамохідного флоту буде відремонтовано на дільниці, то більше заробляє бригада.

- Створена інфраструктура утилізації металобрухту та відходів нафтопродуктів.

Читайте також