Ремонт першого морського судна УДП: чим воно допоможе Одещині

Закінчити ремонт планують вже цього літа

Українське Дунайське Пароплавство (УДП) розпочало масштабний ремонт свого першого морського суховантажного судна “Вилково”. Проєкт виконується в рамках оновлення системи перевезення вантажів та відповідно до міжнародних вимог.


Про це повідомляє генеральний директор УДП Дмитро Москаленко.

Роботи включають оновлення системи очищення баластних вод та інші важливі ремонтні роботи. Завершення всіх робіт заплановано в надзвичайно стислі терміни, і судно має розпочати працювати на інтереси України цього літа.

Оновлене судно буде призначено для перевезення генеральних, навалочних вантажів різної номенклатури, зерна та контейнерів. Це п'яте судно із серії з шести, збудованих на замовлення УДП на португальській корабельні Віана ду Каштелу за проєктом Р-845, типу "Ізмаїл".


Технічні характеристики судна:


Довжина судна – 88,15 м, ширина – 15,50 м, висота борту – 7,10 м, осадка по літню вантажну марку – 5,67 м, водотоннажність – 5742 т, осадка у баласті – 3,45 м, водотоннажність у баласті – 3279,8 т, головний двигун — виробник Wartsila, максимальна тривала потужність головного двигуна – 1985 кВт при 750 об/хв, швидкість – 12 вузлів/год.


Нагадаємо, що на Одещині вже сім капітально відремонтованих з повним фарбуванням барж. З початку року Кілійський СБСРЗ перейшов на капітальні ремонти барж з повним фарбуванням корпусу. Це суттєво збільшує термін їх експлуатації та гарантує проходження перевірки контрольних служб портнагляду.

Читайте також