Українське Дунайське пароплавство повідомило про кількість відремонтованих барж
Ремонт займає 45 діб
На Одещині вже сім капітально відремонтованих з повним фарбуванням барж. З початку року Кілійський СБСРЗ перейшов на капітальні ремонти барж з повним фарбуванням корпусу. Це суттєво збільшує термін їх експлуатації та гарантує проходження перевірки контрольних служб портнагляду.
Про це повідомляє директор Українського Дунайського пароплавства Дмитро Москаленко.
Кожна з барж проходила повний цикл ремонту, який в середньому займає 45 діб.
Завдяки комплексному підходу:
- збільшується термін роботи баржі без підйому на сліп,
- скорочуються простої,
- зменшується ризик авральних ремонтів,
- зменшується обсяг робіт та матеріалів при подальшому капітальному ремонті.
Повне фарбування корпусу дає більш тривалий та якісний захист від корозії металу. Якщо зазвичай у середньому під час ремонту баржі заміна металу складає близько 15-20 тонн, то у перспективі цей показник має зменшитись до 3-4 тонн, йдеться в повідомленні.
Підготовка до фарбування починається із зачистки корпусу, згладжування поверхонь, видалення забруднень піскоструминним апаратом під тиском з використанням корунду. Першими обробляються підводні ділянки корпусу.
Усі роботи з очищення та фарбування виконує спеціально сформована бригада з 14 фахівців. Бригада оснащена необхідним обладнанням, минулого року додатково закупили два піскоструминні та два фарбувальні апарати.
Нагадаємо, "Коментарі" писали, що Українське Дунайське пароплавство повертає унікальний плавкран, який п’ять років тому віддали приватній одеській компанії. Знайти на Дунаї аналогічну за параметрами техніку досить складно.