Дунайське пароплавство на Одещині повертає унікальний плавкран, який п’ять років тому віддали

Знайти на Дунаї аналогічну за параметрами техніку досить складно

Українське Дунайське пароплавство повертає унікальний плавкран, який п’ять років тому віддали приватній одеській компанії. Знайти на Дунаї аналогічну за параметрами техніку досить складно.  

Про це повідомив директор Українського Дунайського пароплавства Дмитро Москаленко.

У 1985 році в Угорщині для Дунайського пароплавства був побудований плавкран СПК-1/35. Це справжній велетень довжиною майже 40 метрів, водотоннажністю 1224 тонн, вантажопідйомністю 35 тонн. Потужність головного двигуна – 530 кВт. 

Плавкран використовувався для робіт на сліпі зі сліповими візками, або з великими вантажами 10 і більше тонн, які не могли обробляти берегові крани. У 90-ті роки кран працював навіть в якості дизель-генератора, забезпечуючи електроенергією декілька цехів заводу.

У 2018 році в УДП вирішили, що плавкран заводу більше не потрібний та віддали його в оренду й перегнали до одеського порту.

На початку 2022 року екскерівництво УДП уклало з "Гідробудмеханізацією" черговий договір, за яким орендар заборгував вже майже мільйон гривень. Строк дії договору сплинув ще 30 червня, проте ані заборгованість, ані сам кран нам не повертають, - повідомив Москаленко. 

Транспортування такого об’єкту - це дуже дорога операція. Перегін буде виконуватися з порту Одеса через річку Дунай до порту Ізмаїл. Проєкт із забезпечення разового перегону плавкрану розроблений проєктно-конструкторським бюро пароплавства.

Нагадаємо, "Коментарі" писали, що на Одещині відкрили кримінальне провадження щодо незаконного привласнення суден Українського Дунайського пароплавства, що перебувають у порті Південний. Ще у 2013 році пароплавство вирішило передати 8 ліхтерів компанії "Сісайд (Україна)" з порту Південний. Для внутрішньопортових перевезень та накопичення зернових вантажів.




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися