Негода знеструмила домівки 18 тисяч клієнтів ДТЕК в Одеській області
Наразі кілька населених пунктів все ще залишаються без світла
Протягом минулої доби фахівці ДТЕК активно працювали над ліквідацією наслідків негоди, яка обрушилася на Одеську область 22 серпня. Найбільше уражений був Одеський район. Про це повідомляє пресслужба ДТЕК Одеські електромережі.
Енергетики відремонтували 16 повітряних ліній, забезпечивши електрикою 440 трансформаторних підстанцій і відновивши електропостачання для 18 187 споживачів у 91 населеному пункті.
На цей момент без електрики залишаються 695 клієнтів у 4 населених пунктах області. Енергетики продовжують ремонтувати 4 трансформаторні підстанції.
Як діяти при відключенні електроенергії
У разі відключення електроенергії в Одесі, мешканці можуть повідомити про це в зручний спосіб. Перш за все, рекомендується перевірити на офіційному сайті ДТЕК Одеські електромережі, чи вже зареєстрована аварія за вашою адресою. Якщо ні, то можна повідомити про відсутність світла одним із наступних способів:
приватні повідомлення на сторінці фейсбук;
спеціальна форма на сайті в розділі "Відсутня електроенергія?";
зателефонувавши за номерами кол-центру з мобільного +38 (068/095/073) 750 90 90 або стаціонарного телефону +38 (048) 705 90 90.
Звертаємо вашу увагу, що через велику кількість дзвінків лінії кол-центру можуть бути перевантажені.
Нагадаємо, через обстріли ворогом енергетичної інфраструктури можливі знеструмлення. Щоб залишатися на зв’язку в таких умовах, скористайтеся простими порадами, опублікованими на офіційній сторінці Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України.