На Одещині встановлено першу в Україні систему контролю ваги на мосту

Загалом в Україні майже 50 таких систем

З 24 квітня Укртрансбезпека відстежує порушення габаритно-вагових норм на в'їзді в Одесу автоматично. На автодорозі М-05, Київ – Одеса розташовано ще одну WIM-систему (WIM 49).

Про це повідомляє пресслужба Укртрансбезпеки.

Зазначається, що WIM 49 є першою системою автоматичної фіксації ваги та габаритів на мосту в Україні. За допомогою даної технології Укртрансбезпека може визначити, чи відповідають транспортні засоби призначеному для них максимальному розміру та вазі. 

Укртрансбезпека закликає дотримуватися встановлених габаритно-вагових норм. Це дозволить зберегти дорожню інфраструктуру та уникнути непередбачених видатків, — йдеться в повідомленні.

Загалом в Україні наразі працюють 45 WIM-майданчиків, а саме:

  • Вінницька обл. – М-21 (WIM 13), М-30 (WIM 55)

  • Волинська обл. – М-19 (WIM 44), М-07 (WIM 54)

  • Дніпропетровська обл. – М-30 (WIM 58, WIM 20, WIM 60, WIM 78)

  • Житомирська обл. – М-06 (WIM 11), М-21 (WIM 65, WIM 27)

  • Закарпатська обл. – М-25 (WIM 28), Н-13 (WIM 83)

  • Запорізька обл. – Н-08  (WIM 15, WIM 69)

  • Івано-Франківська обл. – Н-10 (WIM 56)

  • Київська обл. – М-06 (WIM 1, WIM 2), М-03 (WIM 3, WIM 59), М-05 (WIM 5), М-07 (WIM 6)

  • Кіровоградська обл. – М-30 (WIM 12), Н-23 (WIM 29)

  • Львівська обл. – Н-09 (WIM 46), М-06 (WIM 34)

  • Одеська обл. – Н-33 (WIM 79), Т-16-27 (WIM 80), М-05 (WIM 49)

  • Полтавська обл. – М-22 (WIM 7), Н-31 (WIM, М-03 (WIM 53), Р-60 (WIM 77)

  • Рівненська обл. – Н-25 (WIM 51)

  • Тернопільська обл. – М-19 (WIM 66), Н-18 (WIM 67), М-30 (WIM 76)

  • Хмельницька обл. – Н-03 (WIM 14, WIM 47),  М-30 (WIM 23, WIM 50), Н-25 (WIM 48)

  • Черкаська обл. – Н-01 (WIM 9, WIM 10)

  • Чернівецька обл. – Н-10 (WIM 57)

Нагадаємо, що через суттєве потепління, на Одещині підрядні організації ліквідовують ями та вибоїни на дорожньому покритті для підвищення безпеки дорожнього руху. Асфальт суттєво пошкодився внаслідок осінньо-зимового періоду та через збільшення інтенсивності руху на автошляхах  області. Роботи виконують гарячими асфальтобетонними сумішами.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися