На Одещині розглядають створення контейнерної лінії для експорту морозива
Причина - недоступність морської логістики для галузі
Нині розглядається питання створення нового ринку малих контейнерних перевезень, коли фрахтуються не великі судна класу Panamax,а маленькі — по 200-500 одиниць.
Наразі для українського морозива недоступна морська логістика, тож за рік Україна на третину збільшила свою присутність на європейському ринку, втративши традиційні близькосхідні та азійські ринки, поінформував голова Української асоціації аграрного експорту Дмитро Крошка.
“Повернення українського морозива на традиційні ринки є ключовим завданням для виробників. За умов відсутності контейнерної логістики через порти Одещини зараз розглядається питання створення нового ринку малих контейнерних перевезень, коли фрахтуються невеликі судна класу Panamax, а маленькі — по 200-500 одиниць”, - зазначив експерт.
Додамо, що наразі усі торгові порти України працюють лише не Одещині – не лише морські, про які вочевидь говорить голова УААЕ, а й дунайські. Таким чином, не лише зерновики, а й українські виробники готових харчових продуктів сподіваються вирішити питання експорту ще до закінчення війни.
Раніше “Коментарі” повідомляли, що Управління капітального будівництва Одеської міської ради оголосило чотири тендера для пошуку підрядників, які побудують водопровід від вулиці Багрицького до Французького бульвару. Відповідні оголошення оприлюднені в системі електронних закупівель Прозорро. Загальна очікувана вартість закупівлі - 417 мільйонів 815,5 тисячі гривень.