Ремонтні роботи на трасі Одеса — Рені: чи покращить це стан доріг
Під час проведення робіт на ділянці траси Одеса — Рені організовано реверсивний рух автомобільного транспорту
На трасі Одеса — Рені (м. Бухарест) стартували роботи з влаштування тонкошарового покриття за допомогою технології ЛЕМС (лита емульсійно-мінеральна суміш). Ця технологія призначена для збереження дорожнього покриття та попередження його передчасного руйнування.
Про це повідомляє Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області.
Технологія ЛЕМС: Тонкошаровий захисний шар покриття, який складається з литих емульсійно-мінеральних сумішей, наноситься на попередньо вирівняну поверхню автодороги. Цей процес практично повністю автоматизований та містити в собі декілька етапів.
Як діє ЛЕМС:
Основні компоненти включають щебеневу суміш, цемент, спеціальну бітумну емульсію та емульгатор.
Ці компоненти завантажуються в бункери машини, де в автоматичному режимі виготовляється суміш.
Машина наносить два шари покриття: вирівнювальний та фінішний.
Переваги технології ЛЕМС:
відбувається герметизація тріщин і невеликих вибоїн;
підвищується шорсткість та зчіпні властивості;
влаштовується рівне покриття;
попередження ризики тріщиноутворення;
покриття та основа захищаються від водонасичення.
Роботи проводимо в межах експлуатаційного утримання. На ділянці проведення ремонтних робіт організовано реверсивний рух автомобільного транспорту. Прохання до водіїв поставитися з розумінням до тимчасових незручностей та звертати увагу на влаштовані тимчасові дорожні знаки, — йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, "Коментарі" писали, що в Одеській області ведуться інтенсивні роботи щодо поліпшення якості автомобільних доріг з метою підвищення безпеки руху та ліквідації аварійних деформацій на дорожньому полотні. Основний акцент зроблено на стратегічно важливих транспортних артеріях південного регіону та дорогах з підвищеною інтенсивністю руху.