Наразі стоїть питання захисту портів Великої Одеси та Дунаю від ворожих бомбардувань, - Денис Марчук
Готується вихід другого корабля з продовольчою групою товарів
Наразі загалом п’ять суден промислової групи скористалися тимчасовими морськими коридорами. Це стало можливим завдяки проробленій роботі Збройних сил України, які створили певний паритет у Чорному морі. Водночас це є і позитивним сигналом для міжнародних партнерів. Про це під час брифінгу в Медіацентрі Україна – Укрінформ повідомив заступник голови Всеукраїнської аграрної ради Денис Марчук.
“Зараз залишається питання, як зробити цей маршрут безпечнішим з точки зору перебування кораблів безпосередньо на території України. Тому що, напевне, щодо атак і провокацій з боку Чорного моря росія не буде вдаватися. І це, знову ж таки, завдяки Збройним силам України, які змогли створити певний паритет в Чорному морі, не давши росії відчувати себе повноцінним господарем”, – зазначив Марчук.
Крім того, заступник голови Всеукраїнської аграрної ради висловив сподівання щодо фрахтування наступних суден, що надалі позитивно позначиться на вивезенні продукції.
“Ми не зможемо на 100% використовувати порти Великої Одеси, але принаймні на 30% – це був би успішний варіант. І щомісяця вивозити в межах 1-1,5 мільйона тонн – це був би дуже гарний показник до загальних напрямів річковими портами та сухопутними маршрутами. І, якби щомісяця вивозити близько 5 мільйонів тонн – це був би дуже чудовий результат”, – додав він.
Нагадаємо, що одеські порти, які були заблоковані державою-терористом, знову стають активними, оскільки перші цивільні судна входять через тимчасовий коридор. Балкери RESILIENT AFRICA та AROYAT підтвердили готовність до завантаження пшениці для країн Африки та Азії, після того, як інші судна використали коридор для виходу з портів Одеси, Чорноморська та Південного.