На Одещині діє сервіс “Мобільний адміністратор ЦНАП”: хто може користуватися послугами

Автоматизований портативний комплекс представляє собою комплект сучасної портативної техніки

На Одещині для осіб окремих категорій діє сервіс “Мобільний адміністратор ЦНАП”. Послуга дозволяє у форматі пересувного віддаленого робочого місця приймати документи для отримання адміністративних послуг. Про це повідомили в Одеській ОВА.
Унікальний сервіс створено для громадян з обмеженими фізичними можливостями та людей похилого віку, які за станом здоров’я не мають можливості самостійно відвідати ЦНАП, тому потребують отримання адміністративних послуг за місцем проживання. У мобільний кейс входить: ноутбук, портативні сканер і принтер, WIFI роутер, мобільний акумулятор, WIFI камера та зчитувач ID карток.
Скористатись послугами такого кейсу можуть наступні категорії громадян:
- які досягли 75-річного віку і старше;
- з інвалідністю І групи;
- що за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватись і потребують постійної сторонньої допомоги, у тому числі, перебувають на стаціонарному лікуванні.
Наразі в Одеській області відповідні послуги діють у Кодимській, Роздільнянській, Старокозацькій, Окнянській та Арцизькій громалах.

“Зазначимо, що сервіс “Мобільний адміністратор” був запущений за підтримки проєкту “Програма ЄС Міцні регіони – Спеціальна програма підтримки України”, який співфінансується Урядом Німеччини, Європейським Союзом та впроваджується компанією GIZ”, - йдеться в повідомленні ОВА.

“Коментарі” писали, що українці можуть користуватися закордонним паспортом як дійсним документом для отримання усіх послуг в сервісних центрах МВС. Кабінет міністрів України прийняв постанову, яка розширила перелік документів, що можна надавати для ідентифікації особи. Про це повідомляє пресслужба ГУНП в Одеській області.



Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися