Російській туристичний оператор просить передети йому в тайм-чартер українські теплоходи
Інформацію про бюро подорожей з Самари керівництво УДП передало СБУ
В УДП функціонує чотири пасажирські теплоходи – “Дніпро”, “Волга”, “Україна”, “Молдавія” та прогулянковий теплохід “Євгеній Косяков”. Останній рік компанія систематично працює над тим, що перезавантажити роботу пасажирського флоту.
В УДП зазначили, що старі “Дніпро” та “Волга” вже давно не користуються попитом, знаходяться в Ізмаїлі та використовуються як тимчасове житло.
“Молдавія” та “Україна” в австрійському Лінці, ще здатні працювати на річкових круїзах, але потребують чималих інвестицій.
“Ми проводили перемовини з угорцями, австрійцями, словаками, іншими міжнародними партнерами. Вже напевно увесь Дунай знає, що УДП шукає надійного партнера, готового взяти в управління наші теплоходи. Але не так, як це було раніше, коли державне підприємство витрачало на ремонт суден більше ніж заробляло”, - йдеться в повідомленні підприємства.
Минулого тижня до адміністрації УДП надійшов лист від “Самарського бюро путешествий и экскурсий”. У запиті йдеться про те, що вони готові брати на п’ять років у тайм-чартер українські теплоходи, витрати на підготовку до навігації беруть на себе.
“Складно сказати, що відбувається в голові у цих людей. В Ізмаїлі росіянам готові запропонувати лише підводну подорож в один кінець слідом за сумнозвісним крейсером “Москва”. Інформацію щодо дуже допитливого бюро подорожей з Самари передаємо СБУ. Цікаво, що і кому вони ще пропонують”, - написали в УДП.
З 2014 року пасажирські перевезення завдавали пароплавству лише збитки, які покривалися доходами від вантажних перевезень. Фінансовий показник 2021 року – мінус 25 млн грн. Загалом на дотації “пасажирам” за попереднього керівництва УДП витрачено понад 8 млн євро.