На Одещині УДП законтрактувало двигуни для самохідних суден
В Українському Дунайському пароплавстві стартувала модернізація
В УДП законтрактували перші 10 головних двигунів для самохідних суден. Наразі ÖSWAG - партнери ДУП завершили розробку проєкту модернізації самохідних суден типу “Капитан Антипов”. Про це повідомив генеральний директор УДП Дмитро Москаленко.
“Дуже відповідальний етап – вибір та закупівля головних двигунів. Є низка відомих світових виробників, які пропонують надійну та сучасну техніку. Проте більшість не готові виконати замовлення раніше ніж за рік і навіть півтора”, - написав директор.
Перші модернізовані судна мають бути готові наступного року, щоб за їх прикладом масштабувати проєкт та модернізувати увесь тяговий флот УДП. На це є підтримка з боку Кабміна і українського міністерства. В УДП прийняли рішення зупинитись на двигунах відомого японського бренду.
“Заміну двигунів плануємо в Австрії на верфі ÖSWAG. Австрійці будували для УДП цю серію суден ще за часів СРСР (після понад 40 років експлуатації самохідки майже в ідеальному стані і зможуть пропрацювати ще мінімум такий же термін). Крім того, ÖSWAG має величезний досвід модернізації старого дунайського флоту – як вантажного, так і пасажирського”, - йдеться в повідомленні.
Задача інженерів – провести “пересадку” таким чином, щоб це не вплинуло на ходові якості судна, адже нові мотори більш потужні, але важать менше. Крім того, двигуни мають дообладнати для відповідності екологічним вимогам Stage5.
Економічний ефект від модернізації однієї самохідки – плюс 800 тисяч євро на рік.
- Економія на паливі 20-25%
- Скорочення екіпажу з 12 до 7 осіб
- Скорочення простоїв в ремонтах
- Скорочення витрат на пошук та купівлю запчастин (іноді ЗЗЧ на старі двигуни просто неможливо знайти)
Перше судно під модернізацію наразі вже підняте на сліп Кілійського заводу. Наша задача підготувати його до відправки в Австрію, куди самохідка вирушить своїм ходом.