"Кладовище кораблів": УДП готує масштабну утилізацію флоту
В УДП зазначають, що 2024 рік має стати роком Великої модернізації та Великої утилізації
УДП налагоджує процес великої утилізації застарілого флоту, який вже давно не використовується, але щорічно вимагає значних фінансових витрат. Про це повідомив генеральний директор Українського Дунайського пароплавства Дмитро Москаленко.
Щорічно УДП витрачає майже мільйон гривень на сплату якірного збору за флот, який перебуває у стані відстою. Крім того, ці судна займають чималий простір, що заважає розвитку четвертого затону, а також ускладнює судноплавство та проведення ремонтних робіт на суднах.
"Кладовище кораблів" охоплює різноманітні одиниці, включаючи морські суховантажі, пасажирські судна, службово-допоміжний флот та інше. Деякі з них перебувають у стані, який не дозволяє їх відновити.
Наразі УДП розглядає можливості реалізації цього флоту на аукціоні чи через спеціалізовані компанії. Щодо застарілих човнів та суднопідйомників, розглядається опція викидання їх на металобрухт, але для цього необхідно отримати ліцензію. Усі рішення планується прийняти в цьому році.
Зазвичай керівники державних підприємств намагаються уникати теми металобрухту. Щоб не мати проблем з перевіряючими органами. Але ми вимушені вирішувати проблему. Для УДП утилізація "кладовища" є умовою розвитку інфраструктури обслуговування флоту. Тому ухвалюємо політичне рішення, просимо підтримки у нашого Міністерства. Робимо все максимально прозоро та публічно. Щоб не виникало жодних питань – чому і як. Як би не було, 2024 рік має стати роком не лише початку Великої модернізації, але й роком Великої утилізації, – йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, Український Навчальний центр ПрАТ "УДП" впроваджує новий стандарт відповідності, наданий Адміністрацією судноплавства України, щоб покращити якість навчання та безпеку на морі. Очікується, що це відкриє можливості для розширення області підготовки фахівців. За якими напрямки буде здійснюватись навчання – читайте в матеріалі.