Без черги: перевізники що їдуть у Молдову можуть обрати час перетину кордону
Можливість обрати час буде доступна загалом на 10 пунктах пропуску з Молдовою
В рамках модернізації міжнародних автобусних перевезень Міністерство відновлення продовжує вдосконалювати систему перетину кордону для автобусів. З 24 квітня на 10 пунктах пропуску з Молдовою автобусам буде доступна опція вибору часу перетину кордону через послугу "єЧерга". Про це повідомляє Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України.
Віцепрем’єр-міністр з відновлення – Міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков підкреслив, що головна мета цієї реформи - забезпечити своєчасний перетин кордону для кожного автобуса та пасажирів, які не будуть вимушені чекати годинами в черзі.
Понад місяць така опція працює на пункті пропуску “Ягодин – Дорогуськ” з Польщею, де їдуть лише регулярні автобуси, і там ми вже бачимо результат. Кількість автобусів, що перетинають кордон за добу не зменшилась, натомість всі їдуть відповідно до вказаного часу. Тобто наші люди більше не чекають у фізичних чергах. Паралельно, спільно з Державною прикордонною службою працюємо над тим, щоб збільшувати пропускну здатність кордону саме для автобусів, це дозволить забезпечити більше можливостей перевізникам обирати час перетину кордону, – Олександр Кубраков.
Можливість вибору часу перетину буде доступна на наступних пунктах пропуску з Молдовою:
"Виноградівка - Вулканешти"
"Малоярославець 1 – Чадир-Лунга"
"Нові Трояни – Чадир-Лунга"
"Рені – Джурджулешти"
"Серпневе 1 – Басараб‘яска"
"Старокозаче – Тудора"
"Табаки – Мирне"
"Росошани – Бричень"
Згодом, така можливість буде доступна на пункті пропуску "Паланка – Маяки – Удобне". Сьогодні, 24 квітня, о 12:00 реєстрація у нову чергу "За розкладом" стартує для цих пунктів. Автобуси почнуть рух за новим графіком 25 квітня о 12:00.
Нагадаємо, що у серпні минулого року послуга "єЧерга" була розширена на автобусні рейси. Наразі в режимі тестування вона діє на ключових пунктах пропуску для автобусів, а головна мета - аналіз навантаження на кордон і оптимізація регулярних маршрутів. На другому етапі реформи кожен автобус, незалежно від регулярності рейсу, зможе обрати оптимальний час для перетину кордону.