На перевезення агропродукції з дунайських портів до Констанци повертається попит
Послуги на перевезення агропродукції з дунайських портів виставили на тендер
Повертається ажіотажний попит на перевезення агропродукції з українських дунайських портів до Констанци. Це найбільш стабільний логістичний напрям.
Про це повідомляє Генеральний директор УДП Дмитро Москаленко.
Деякі приватні судновласники вже почали стрімко підвищувати ставки річкового фрахту. З огляду на дуже високу кількість заявок від клієнтів, послуги з перевезення агропродукції на липень виставляються на тендер. Перші торги відбудуться 29 червня.
Це й перевезення зернових вантажів за маршрутом: порт Ізмаїл (Україна) або порт Рені (Україна) — порт Констанца (Румунія) або порт Сілістра (Болгарія) або порт Русе (Болгарія) у складі барже — буксирного каравану силами перевізника.
УДП завжди було прихильником прогнозованого, але ринкового та прозорого механізму формування тарифів, - написав Москаленко
.
За останній час Українське Дунайське (УДП) пароплавство перебуває в неперервному контакті з міжнародними інвесторами, проводяться консультації та обмін інформацією. Представники запрошуються на важливі міжнародні зустрічі, присвячені темі інвестування в відновлення України та післявоєнну розбудову країни.
Нагадаємо, "Коментарі" писали, що міжнародна фінансова корпорація (IFC) підтримуватиме модернізацію та розширення флоту Українського Дунайського пароплавства (УДП) в рамках угоди, підписаної на Ukraine Recovery Conference (URC 23) у Лондоні.