Дунайське пароплавство скоротило витрати палива: красти бензин тепер стало складніше
Тепер вдається економити сотні тонн палива кожного місяця
Українське Дунайське пароплавство скоротило витратити палива в середньому на 5-10%. Наразі системою обладнані понад 60% самохідних суден УДП.
Про це повідомляє Генеральний директор УДП Дмитро Москаленко.
Цей витратомір не змінює конструкцію двигуна та не впливає на його роботу. Паливо перед тим як потрапити у витратомір проходить через фільтр тонкого очищення на двигуні. Витратоміри працюють з похибкою лише 0,4% на головних двигунах, на дизельних генераторах похибка практично відсутня.
Процес обладнання системою всіх суден УДП ще не завершений. За словами Москаленко, кожен з двигунів пережив десятки ремонтів з використанням різних запчастин, тому у процесі монтажу потрібна адаптація під конкретну конфігурацію моторного відділення.
По-перше, оборудки з паливом стали майже неможливими, адже ми бачимо, де і коли відбулась будь-яка несанкціонована операція. Хоча ще у 2021 році фіксувались випадки, коли при нормативі 50 тонн солярки на рейс екіпаж примудрився спалити 80(!) тонн. По-друге, залишилася у минулому практика "підгонки" фактичних витрат під нормативи. Сьогодні в цьому немає сенсу. Кожний випадок відхилень розслідується службою безпеки УДП з подальшим направленням матеріалів до Нацполіції, - повідомив Москаленко.
У середньому витрати флоту на виконання рейсових завдань зменшились на 5-10%. Це сотні тонн палива кожного місяця, які раніше втрачалися.
Нагадаємо, "Коментарі" писали, що Українське Дунайське пароплавство продовжує набір екіпажів. Наразі є велика потреба у старпомах, яким пропонують стабільні умови праці.