Станція Рені на Одещині готується до збільшення обсягу вантажного руху у найближчі місяці
Залізнична інфраструктура здатна впоратися з поточними обсягами
На станції Рені в Одеській області очікують зростання вантажопотоку через кілька місяців. Має зрости вантажопотік у бік станції через прикордонний перехід Серпневе-1—Басарабяска.
Таку думку висловив начальник залізничної станції Рені Дмитро Овсянік.
Як зауважив посадовець, у перші місяці війни на станції Рені різко зріс вантажопотік для порту (до 500 вагонів на добу). Проте сьогодні вантажообіг суттєво скоротився — переважає транзит на Джурджулешти та Галац, але й він зазвичай не перевищує 100 вагонів на добу.
Проте, станція Рені має перспективи збільшення вантажопотоку, особливо через активну експлуатацію відновленої молдовсько-української залізничної лінії Басарабяска—Березине, яка почала працювати в кінці березня цього року.
У чому полягає сенс відновлення руху потягів на лінії Басарабяска—Березине? Багато років власники вантажу не хотіли працювати з портом Рені, тому що вони були змушені платити за залізничний транзит територією Молдови. Щойно всі формальності будуть улагоджені, ми побачимо серйозне зростання вантажопотоку через нашу станцію в Ренійський порт. Вже зараз я бачу, як підвищується інтерес клієнтів до можливості доставки вантажів гілкою Басарабяска—Березине. Сюди вже заходять нові транспортні компанії, — пояснив Дмитро Овсянік.
Очільник станції Рені підкреслив, що наявна залізнична інфраструктура здатна впоратися з поточними обсягами вантажних перевезень. Однак, у разі очікуваного зростання вантажопотоку в найближчому майбутньому, буде необхідно розширювати пропускну спроможність станції. Також він зауважив, що станція має кадрові проблеми.
Нагадаємо, "Коментарі" писали, що Фонд державного майна оголосив про проведення у червні трьох електронних аукціонів з оренди об’єктів нерухомості у Ренійському порту на Дунаї у південній частині Одеської області. Термін оренди встановлений на період воєнного стану та 1 рік після його припинення.