УДП розпочинає будівництво барж типу SLG: нова фаза і перешкоди

Темпи будівництва обмежує недостатня потужність сліпу

Українське Дунайське пароплавство (УДП) перейшло до наступного етапу будівництва барж типу SLG, що виконується шляхом конверсії. Цей інноваційний проєкт передбачає стикування двох ліхтерів через вставку, яка вирізається із третього ліхтера, утворюючи нову баржу. 

Про це повідомляє Генеральний директор УДП Дмитро Москаленко

Протягом останніх кількох місяців проводився підготовчий етап, який включав оцінку стану суден-донорів, доставлення відібраних донорів на завод, їх підняття на сліп (наразі на заводі знаходяться 7 підготовлених до конверсії ліхтерів), дефектацію під наглядом Регістру, а також ремонт корпусів суден із заміною металу, ремонт палубних механізмів та горловин.

Підготовчий етап успішно завершено, і тепер починається основний етап будівництва баржі. На цьому етапі передбачено відрізку ахтерпіків — кормових частин суден-донорів, стикування та випробування відсіків, фарбування корпусу, виготовлення та встановлення люкових закриттів баржі-секції, а також переобладнання системи осушення, пожежогасіння, прокладання кабель траси та переобладнання носової частини корпусу. Після завершення цих робіт буде необхідно отримати документи Регістру на клас для баржі.

Проте, темпи будівництва обмежує недостатня потужність сліпу, який давно потребує модернізації. Для розв'язання цієї проблеми необхідно виключити зі сліпу недобудовані корпуси двох морських суден, які знаходяться там понад півтора десятиріччя і становлять серйозну перешкоду для нормальної роботи заводу. Один з цих корпусів належить головному судну "Капітан Столбовский" і займає 30% спільної площі сліпу. Проте керівництво УДП не має права самостійно вирішувати долю "Капитана Столбовского", оскільки судно було побудоване за урядовою програмою і не є власністю пароплавства.

З минулого року керівництвом УДП направлено не одне звернення з цього приводу. Сподіваємося, рішення нарешті буде ухвалене. І наш завод зможе запрацювати на повну потужність, — йдеться в повідомленні.

Нагадаємо, що за останній час Українське Дунайське пароплавство (УДП) перебуває в неперервному контакті з міжнародними інвесторами, проводяться консультації та обмін інформацією. Представники запрошуються на важливі міжнародні зустрічі, присвячені темі інвестування в відновлення України та післявоєнну розбудову країни.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися