Обіцяного три роки чекають: коли в Одесі почнуть реконструкцію Іванівського мосту
Іванівський міст був визнаний непрацездатним ще на початку 2021 році
У міській раді Одеси нарешті оголосили про те, що починають підготовчі роботи до проведення реконструкції відомого дуже багатьом одеським водіям Іванівського мосту і шляхопроводу в цілому. Цікаво, що в самому ж повідомленні міськради зазначається, що непрацездатним цю ділянку дороги був визнаний непрацездатним (експлуатаційний стан 5).
31 березня 2021 року представники управління дорожнього господарства міськради уклали договір із ТОВ "СПЕЦДОРАВТОМАТІКА", яке повинно було виготовити проєктно-кошторисну документацію для подальшої реконструкції Іванівського шляхопроводу. Варто зазначити, що тільки проєктні роботи в цьому напрямку обійшлися бюджету в 8500,00 тисяч гривень.
Що ж фахівці зуміли з'ясувати? Наприклад, те, що параметри Іванівського мосту не підходять під сучасні державні буднорми; що потрібно мати не менше шести смуг рухів на той потік автомобілів, який проходить по цьому шляху; що змін вимагають габарити над залізничними коліями і т.п.
"З огляду на необхідність збільшення підмостового габариту, а як наслідок подовження під'їзних шляхів, проєктною організацією запропоновано змінити транспортний вузол на перетині Іванівського шляхопроводу з вул. Святослава Ріхтера і Овідіопольською дорогою", — повідомляється на сайті міської ради Одеси.
Таким чином Іванівський шлях хочуть подовжити в сторону Овідіопольської дороги, влаштувавши під ним рух по колу.
Додатково повідомляється, що над додатковою проєктною документацією вже працюють фахівці, а ще очікується розробка схем організації дорожнього руху на час будівництва на цій ділянці.
Цікаво, що проєкт повинні закінчити розробляти до початку грудня 2021 року.
Це означає, що визнаний непрацездатним Іванівський міст, як і раніше, продовжить функціонувати для сотень і тисяч водіїв автомобілів різної вантажопідйомності. На скільки це затягнеться, невідомо, але зрозуміло, що взимку будувати дорогу не буде ніхто.
До слова, слід зазначити, що мости, експлуатаційний стан яких визначається п'ятим рангом, повинні перебувати під постійним контролем для обмеження руху, мати якісь можливості запобігати аваріям або ТЕРМІНОВО бути реконструйованими чи закритими. Судячи з усього, в Одесі поняття терміновості здатне розтягнутися на роки.
Нагадаємо, раніше "Коментарі" повідомляли, на що перетворилися спеціальні габаритні ворота вартістю 2 млн доларів, які встановили на Іванівському мосту, щоб заважати проїзду великого вантажного транспорту. Подробиці — в нашому матеріалі.