Борги одеситів за воду з початку карантину становлять близько 230 млн гривень
В Одесі борги за воду б'ють всі рекорди
Під час пандемії все більш затребуваними стають онлайн сервіси та дистанційні послуги. Щоб споживачі не ризикували своїм здоров'ям в чергах до кас банків або термінали, "Інфоксводоканал" з початку карантину впровадив новий сервіс оплати за воду в один клік. Про це повідомили в прес-службі філії "Інфоксводоканал".
Перевага нової послуги в тому, що тепер можна оплачувати за воду без реєстрації в особистому кабінеті, заповнення форм і реквізитів. І що не менш важливо, при цьому відсутня комісія (незалежно від банку, який видав картку), а сам платіж видно в базі водоканалу вже протягом 15 хвилин.
Для того щоб скористатися послугою, досить в спеціальному віконці на сайті "Інфоксводоканала" ввести код особового рахунку, і система сама підтягне необхідні реквізити, суму боргу і переведе на захищену сторінку для оплати.
Також нова функція працює і на смартфонах. Для оплати в один клік необхідно перейти за посиланням, яку водоканал розсилає на телефони споживачів в смс і вайбер повідомленнях.
Слід зазначити, що новий сервіс вже користується популярністю у споживачів. У жовтні спрощеним способом оплати скористалися близько 40 тисяч одеситів, і число їх зростає.
Проте, з початку карантину борги одеситів за воду б'ють всі рекорди і сьогодні становлять близько 230 мільйонів гривень.
"Така ситуація значно ускладнює роботу водоканалу, який крім безперебійної подачі води, намагається оперативно усувати аварії, оновлювати трубопроводи, проводити модернізацію. У свою чергу, підприємство створює і розвиває сучасні зручні сервіси, а також дякує своїм сумлінних споживачів за своєчасну оплату. Сьогодні надійність водопостачання міста як ніколи залежить від свідомості кожного одесита", - підкреслили в "Інфоксводоканалі".