На Одещині збільшуються темпи відновлення флоту: скільки спущено буксирів
У травні завод також завершив ремонт 8 барж
У травні спущені із заводського сліпу буксир-штовхач "Олешки" (стара назва "Челябинск") та самохідне суховантажне судно "Олексій Івлєв". УДП починає збільшувати темпи відновлення флоту.
Про це повідомляє генеральний директор Українського Дунайського пароплавства Дмитро Москаленко.
"Олексій Івлєв" днями пройшов ходові випробування з пред'явленням Регістру, наразі виконується фарбування питних цистерн. "Олешки" на початку наступного тижня пройде ходові випробування.
У травні завод також завершив ремонт 8 барж, у тому числі із повним фарбуванням корпусу. Наразі у доковому ремонті знаходяться 4 баржі-секції.
Виробничі площі нашого заводу повністю задіяні! Кілійський завод УДП дуже поспішає з ремонтною програмою, бо у найближчі дні стартує будівництво нових SLG-барж на основі старих ліхтерів. Підготовка до старту проєкту проведена, судна-донори готові до розрізання, дозвіл на початок робіт отримано, - повідомив Москаленко.
Загалом з початку року на КСБСРЗ здійснено 17 капітальних ремонтів: 7 одиниць самохідного флоту та 10 одиниць несамохідного (більшість із повним фарбуванням корпусу) з пред'явленням на клас Регістру. Також виконано міжрейсові ремонти 12-ти барж.
Цього тижня на завод для подальшого ремонту з великим обсягом робіт прийшов теплохід "Капітан Жидков". Наступного тижня очікується прихід ще двох буксирів – "Сорокине" ("Краснодон") та "Феодосія" ("Оренбург"). Триває робота з підготовки до модернізації із заміною головних двигунів на теплоході "Капітан Бабкін".
Нагадаємо, "Коментарі" писали, що буксир-тритисячник "Миколаїв" ("Кузьма Галкин") вже показує перші результати й з караваном розвантажується у Сербії. Невдовзі вийдуть у перші рейси на Середній Дунай два інших відремонтованих тритисячника - "Черкаси".