Нарада щодо адміністрування місцевих податків: деталі

Мерії обговорила проблемні питання в розрізі кожного департаменту

В мерії пройшла нарада щодо адміністрування місцевих податків. Чиновники обговорювали питання передачі додаткових повноважень органам місцевого самоврядування з адміністрування місцевих податків і зборів. Наразі питання передачі цих повноважень розглядається на державному рівні за ініціативи Асоціації міст України. На нараді керівники структурних підрозділів мерії обговорили проблемні питання в розрізі кожного департаменту.


“Сьогодні ми детально обговорювали по кожному підрозділу. Наприклад, по сплаті за землю. Це і податок на землю, і орендна плата. Обговорювали також проблемні питання: занадто високий рівень накопичених податкових боргів, відсутність повного реєстру платників, відсутність повної інвентаризації об’єктів нерухомого майна і земельних ділянок”, - зазначила Світлана Бедрега, заступник Одеського міського голови. 


Після наради міський голова Геннадій Труханов поставив кожному підрозділуу свої завдання, щоб у разі прийняття такого рішення на рівні держави, щоб Одеса була готова.

 

Нагадаємо, що надходження місцевих податків і зборів до бюджету Одеської міської територіальної громади (без урахування єдиного податку) складають 1,0 млрд грн, або 10% надходжень до загального фонду бюджету.


Раніше “Коментарі” писали, що в рамках Міської цільової програми, малозабезпеченим одеситам продовжують надавати допомогу на оплату послуг ЖКГ. 8 червня 2023 року відбулося десяте засідання Комісії з визначення осіб, на якому погодили фінансову підтримку 142-м мешканцям Одеси. Про це повідомили в Одеській міській раді.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися