Збільшити український транзит зерна до порту Рені: як це зробити

Залізничний транзит з півночі Молдови до порту Рені допоміг б збільшити український транзит агропродукції до порту Рені

Відновити залізничний транзит з півночі Молдови до порту Рені , а також уніфікувати тарифи молдавської залізниці з українськими. Саме таке вирішення ситуації бачить виконавчий директор УЗА Сергій Іващенко. Про це Сергій розповів під час онлайн-зустрічі “Конфронтація в “Шляхах солідарності”: український бізнес у пошуках рішень європейських проблем”.

“Щоб залізнична логістика українського зерна до портів Дунаю, зокрема порту Рені, була дієвою та ефективною потрібно уніфікувати тарифи молдовської залізниці з українськими. На сьогодні тарифи в Молдові значно вищі за українські, що робить такий транзит економічно непривабливим. Зниження тарифу Молдовою дало б приріст транзиту молдовській залізниці і таким чином збільшило б доходи. Для України ж це дозволить відправляти зерно до порту Рені залізницею, в той час, як зараз до нього зерно везеться тільки автотранспортом”, — зазначив Сергій Іващенко.

За його словами, з українського боку важливо забезпечити залізничний тариф на такому рівні, щоб доставка до портів Великої Одеси та дунайських портів була співмірною попри довше плече доставки.

Це надасть поштовх розвитку інфраструктури при дунайських портах і покращить економічну безпеку України в умовах блокування агресором українських портів.

Нагадаємо, що Україна і Молдова підписали угоду про будівництво мосту через Дністер на українсько-молдовському державному кордоні в районі населених пунктів Ямпіль - Косеуц. Про це повідомляє Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися