На Одещині фіксують обміління Дунаю: навігацію суден припиняють на одному з рукавів ріки
Судна недовантажують мінімум на пів тонни: тисяча тонн замість півтори
На Одещині закривають навігацію на Середньому Дунаї, адже рівень води продовжує знижуватись. Каравани на Середньому Дунаї рухаються з мінімальним завантаженням: 1 тис тонн замість 1,5 тис тонн на баржу. Про це повідомив генеральний директор УДП Дмитро Москаленко.
Водночас, в УДП зазначили, що ситуація на Нижньому Дунаї значно краща, але перевезення з українських портів до Констанци ускладнює низка інших факторів.
- несприятливі погодні умови в Констанці. Періодичний сильний вітер змушує припиняти портові операції.
- зупинка порту призводить до скупчення величезної кількості річкових суден у каналі Черновода та заторів.
- втрата часу у чергах на вхідну та вихідну ревізію у Галаці.
“На останній зустрічі в Галаці нам обіцяли, що проблема буде вирішена протягом кількох днів, що все впирається у нестачу людей. Проте можливість сформувати ще одну комісію є. Але минув майже місяць, а зрушень ми не бачимо. Погода та рівень води – фактори, на які ми не можемо вплинути. Але я дуже сподіваюсь, що нашим шановним колегам вдасться подолати кадрове питання і пришвидшити ревізію суден”, - написав Дмитро Москаленко.
Проте, в УДП запевнили, що навіть незважаючи на всі складнощі Українське дунайське пароплавство працює та виконує зобов’язання перед клієнтами. Наразі у Констанці завантажується рапсом судно дедвейтом 42 тис тонн. На підході судно дедвейтом понад 30 тис тонн для сої.
“Коментарі” писали, що УДП готове значно збільшити обсяги завантаження морських суден у порту Констанци. Про це заявив заступник генерального директора УДП Владислав Бєлах під час виступу на конференції BLACK SEA GRAIN & OIL-2023 у Києві.