Дунайські порти на Одещині потрібно активно розвивати, - експерт
Альтернативними шляхами, по яких можна доставити вантажі в Україну, є порти Дунаю
Порти Дунаю наразі можна назвати альтернативними шляхами, які треба використовувати, поки порти Великої Одеси не здатні приймати велику кількість суден, як раніше. Про це розповів на брифінгу в Медіацентрі Україна – Одеса ректор Одеського інституту морегосподарства і підприємства Олександр Яценко.
“Словосполучення “зернова угода” чи “зерновий коридор” були актуальні тоді, коли російська федерація брала участь у вивезенні продовольства з українських портів за участю ООН і Туреччини. Зараз це казати недоречно”, – вважає науковець.
Зараз дунайські порти працюють на експорт і на імпорт різних вантажів – це найбільш безпечний шлях для торгівлі з європейськими країнами. І зараз порти на Дунаї працюють, не дивлячись на постійні атаки російськими безпілотниками, які знищують Сили Оборони України.
“Ворог знає, що основний потік вантажів для нас надходить на дунайські порти і від нас слідує також через них, тому він хоче зруйнувати нашу інфраструктуру. Попри обстріли, ми продовжуємо працювати”, – підкреслює ректор інституту морегосподарства і підприємства.
Олександр Яценко вважає, що Росія не наважиться атакувати румунські міста, а те, що долітає до кордонів нашого сусіда – вони будуть терпіти, щоб не вступати у війну.
“Спільними діями з нашими союзниками і сусідами ми маємо налагодити всі можливі шляхи доставки вантажів, поки з портів Великої Одеси виходить ще замало балкерів і суховантажних суден”, – підсумував Яценко.
“Коментарі” писали, що сьогодні стало відомо, що до тимчасового експортного коридору рухаються ще два іноземні судна, а саме балкери AKSON SARA дедвейтом 33 тис. тонн та LOLO GATE дедвейтом 27,3 тис. тонн. Про це повідомили в порталі MarineTraffic.