На Одещині УДП повернуло всі морські судна

УДП повернуло три морські судна, які понад десять років тому були передані у бербоут-чартер

Вчора стало відомо, що Українське дунайське пароплавство повернуло останні судно з бербоут-чартеру, яке стало останнім у планованому відновленні флоту типу “ріка-море”. Про це повідомив генерального директора УДП Дмитро Москаленко.

В УДП зазначили, що судна “Вилково” та “Рени” повернули ще минулого року, “Ізмаїл” же тільки нещодавно. Тепер розпочнуть роботи із відновлення. 

“Цього року ми провели величезну роботу по капітальному ремонту першого повернутого судна - “Вилково”. На ньому довелось ремонтувати або замінювати майже все. Головний двигун, корпус, якірно-швартувальне обладнання, баластно-осушувальну систему та ще безліч інших агрегатів, механізмів, систем”, - зазначив Москаленко. 

Після тривалого відновлення “Вилково” успішно пройшов випробування, отримав документи Регістру і наразі вирушає у перший рейс. УДП буде самостійно оперувати судном. Саме тому, в підприємстві зазначають, що наразі є ва приводу для радості - “Ізмаил” повернутий, а “Вилково” починає роботу.

В УДП також зазначити, що суховантажі типу “Ізмаїл” – серія з шести суден. Вони збудовані на початку 1990 років. Замовником тоді був УДП на португальській верфі Віана ду Каштелу.

“Це універсальні суховантажні судна, призначені для перевезення генеральних, навалочних вантажів різної номенклатури, зерна, контейнерів. Судна не мають обмежень, але створювалися з врахуванням специфіки Дунаю, мають невисоку осадку, зручні для найбільш актуальних сьогодні перевезень річка-море”, - написав Москаленко. 

“Коментарі” писали, що за перше півріччя УДП витратило на паливо на 23% менше ніж за друге півріччя минулого року. На даний момент пароплавство вже заощадила понад 1,2 млн євро. В УДП зазначили, що показник тонна/кілометр цього року значно зріс, адже компанія перевозить більше, суттєво менше витрачаючи.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися