На Одещині УДП завершило будівництво першої баржі типу SLG: подробиці
УДП фінансує програму будівництва барж за рахунок виключно власних коштів компанії
Сьогодні генеральний директор УДП Дмитро Москаленко повідомив, що
підприємство спустило на воду першу SLG баржу. Судно побудовано за
принципом конверсії. На балансі УДП десятки старих ліхтерів (невеличка
40-метрова баржа). Для річкових перевезень цей тип суден давно не
використовується. Але вони можуть виступати донорами для будівництва
великих річкових барж: частини двох ліхтерів стикуються через вставку,
що вирізається із третього ліхтера.
“Ми розпочали програму ще весною, наразі в УДП залишилося 86 ліхтерів. З яких передбачено будівництво 30 нових суден”, - написав Москалеко.
З початку року УДП капітально
відремонтували понад 50 суден, це рекордний показник. В цехах вже
ріжуться та готуються до стикування частини наступних SLG барж. Всі
роботи з будівництва нових барж виконуються на заводі. Фактично
підприємство створило замкнений цикл – фарбування корпусу, виготовлення
люкових закриттів – все робимо самі.
“Завдяки проєкту створили десятки нових робочих місць, зарплата на заводі з початку року виросла на 50%. Символічно, що пляшку з шампанським о борт баржі сьогодні розбила Ганна Чернишова, маляр другої категорії, яка прийшла до нас на роботу влітку цього року”, - зазначив генеральний директор.
УДП фінансує програму будівництва барж за рахунок виключно власних коштів компанії, без залучення бюджетного фінансування.
“Коментарі”
писали, що за перше півріччя УДП витратило на паливо на 23% менше ніж
за друге півріччя минулого року. На даний момент пароплавство вже
заощадила понад 1,2 млн євро. В УДП зазначили, що показник
тонна/кілометр цього року значно зріс, адже компанія перевозить більше,
суттєво менше витрачаючи.