Кілька тисяч мешканців Одеси та області без світла: коментар ДТЕК

На Одещині тривають роботи з ліквідації наслідків негоди

В ніч на 2 грудня команда енергетиків успішно відновила електропостачання для 1 588 сімей. Залишається ще 1 795 адрес в Одесі та області, де продовжується відновлювальна робота. Про це повідомляє пресслужба ДТЕК Одеські електромережі.

Ми розуміємо, як важко бути без світла, тому працюємо в посиленому режимі, щоб до кінця дня подати напругу в кожну домівку, – йдеться в повідомленні. 


Як діяти при відключенні електроенергії 

У разі відключення електроенергії в Одесі, мешканці можуть повідомити про це в зручний спосіб. Перш за все, рекомендується перевірити на офіційному сайті ДТЕК Одеські електромережі, чи вже зареєстрована аварія за вашою адресою. Якщо ні, то можна повідомити про відсутність світла одним із наступних способів: 

  • У приватні повідомлення на Facebook ДТЕК Одеські електромережі; 

  • У розділі "Відсутня електроенергія?" на сайті; 

  • Зателефонувавши до кол-центру за номерами +38 (068/095/073) 750 90 90 (мобільний) або +38 (048) 705 90 90 (стаціонарний). 

Звертаємо вашу увагу, що через велику кількість дзвінків лінії кол-центру можуть бути перевантажені.

Нагадаємо, з наближенням зимового періоду ДТЕК активно веде підготовку до складних погодних умов на Одеській області. Компанія завершила реконструкцію 11 ключових енергооб'єктів, які відіграють важливу роль у забезпеченні електропостачання 37 об'єктів критичної інфраструктури та понад 60 тисяч клієнтів. 



Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися