Зарплата моряків в УДП зросла: коментар моряків щодо роботи
Моряки розповіли про умови роботи в УДП
Суховантаж “Вилково” готувався до виходу в черговий рейс. Моряки поділилися своїми враженнями щодо того, що саме змінились у роботі, адже судно в позаминулому році забрали в орендаря, повернули в управління УДП, а минулого року капітально відремонтували. Про це повідомили в УДП.
Капітан Олег Чепченко на суднах типу “Ізмаїл” – з 2014-го року. На “Вилково” перейшов у 2019 році, з 2022 року працює капітаном.
“Повноцінне обслуговування не проводилося. Ремонтували лише те, що ламалося. Головний двигун, трюми, механізми – все було в жахливому стані. Що могли, ми самі ремонтували”, - каже Олег.
Після повернення з чартеру минулого року на судні було виконано ремонт головного двигуна, баластно-осушувальної системи, встановлено систему очищення баластної води, виконано ремонт якірно-швартівного обладнання, корпусу, кришок вантажних трюмів, фарбування. Переобладнано місток — встановлено два нових радари та два GPS-навігатори, гірокомпас.
“Звісно, з'являються деякі недоліки, як і на будь-якому судні. Вік теплохода теж дається взнаки - це старе обладнання, до якого буває складно знайти ЗІП. Але всі ці питання вирішуються. Ми постійно на зв'язку з технічною службою УДП, службою постачання, диспетчерською. Тож проблем із постачанням не виникає, заявки виконуються. Судно ще попрацює, і ремонт окупить і прибуток підприємству забезпечити”, - вважає капітан.
В команді – 11 моряків. Багато членів екіпажу і раніше працювали на морських суднах УДП. Є з чим порівняти.
“З поверненням в УДП зарплата з екіпажу загалом зросла, виплачується нарешті стабільно вчасно, є соціальні гарантії, люди задоволен”", - розповідає Олег Чепченко.
Наразі “Вилково” завантажилося в Ізмаїлі зерновими та прямує до Туреччини. Робота для судна є постійно, рівень доходів на порядок вище, ніж сплачували орендарі.