З портів Одещини планують запустити контейнерні перевезення до ЄС

Перші два судна з контейнерами підуть з дунайських портів до Констанци

Український морський коридор успішно функціонує з серпня минулого року. Крім того, активно та розвивається Дунайський кластер, який став альтернативним напрямком експорту. Протягом минулого року через дунайські порти пройшло 30 млн тонн вантажів. Про це повідомив віце-прем’єр Олександр Кубраков. 

Крім того, під час форуму “Україна. Рік 2024” високопосадовець також зазначив, що наразі в планах розпочати контейнерні перевезення Дунаєм. Спочатку у румунський порт Констанца, а трохи пізніше — у порти Австрії та Німеччини,

"На базі нашого Українського Дунайського пароплавства спускаємо на воду багатотонні баржі. Уже найближчими днями запустимо контейнероперевезення Дунаєм у напрямку порту Констанца. А трохи згодом - угору за течією Дунаю до наших європейських партнерів - в Австрію та Німеччину. І згодом із портів великої Одеси теж очікуємо на контейнерні перевезення", - сказав Кубраков.


Генеральний директор УДП зазначив, що компанія зробила важливий вклад у посилення стійкості української інфраструктури.

“За два роки роботи ми провели масштабну ремонту програму і майже удвічі збільшили кількість самохідного флоту в експлуатації. Відновлені і поставлені до роботи десятки барж. Почато будівництво нового несамохідного флоту, запущена модернізація тяги. Вже цього року на Дунаї з’являться перші теплоходи УДП із сучасними економічними двигунами. Що відкриває можливість повноцінної роботи з портами Верхнього Дунаю”, - зазначив Дмитро Москаленко.

 

Нагадаємо, що у зв'язку із блокуванням західного кордону із Європейським Союзом, Українське Дунайське Пароплавство (УДП) виступило із пропозиціями щодо перевезення вантажів, які зазвичай декілька тисяч вантажівок перевозять по дорогах, за допомогою річкового транспорту. УДП розробило три нові лінії для баржевих караванів. Про це повідомляє УДП.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися