На Одещині готують до спуску із заводського доку другий буксир-тритисячник
Невдовзі обидва судна вийдуть на лінію
Українське Дунайське пароплавство готує до спуску із заводського доку другий буксир-тритисячник. Теплохід "Одеса" (стара назва – "Никифор Шолуденко") став на капітальний ремонт ще минулого року разом з теплоходом "Черкаси" (стара назва – "Нина Соснина").
Про це повідомив генеральний директор УДП Дмитро Москаленко.
Це найбільш потужні штовхачі УДП, які працюють з караванами з 9 барж. В результаті ремонту не лише відновлений технічний стан суден. Корпуси тепер надійно захищені від корозії – тобто судна зможуть працювати ще дуже і дуже тривалий час.
Для кращого захисту корпусу в проєкт внесені зміни. Застосована схема фарбування в декілька шарів фарбою провідного європейського виробника. Фарба має не зовсім звичний для суден УДП насичений яскравий колір, - написав Москаленко.
Після спуску "Одесу" ще чекають роботи з центрування вололінії на воді та ходові випробування. На "Черкасах" завершено останні роботи - фарбування питних цистерн, триває процес отримання санітарного свідоцтва. Невдовзі обидва судна вийдуть на лінію.
Нагадаємо, "Коментарі" писали, що морський порт Ізмаїл на початку травня виконав річний план з вантажопереробки в обсязі 6 млн. 187 тис. тонн. Це рекордні за всю історію існування порту темпи виконання річних показників.