Допомога сусідів: країни Балтії запропонували свої порти для експорту українського зерна

Альтернативою може стати транспортний шлях між Україною та країнами Балтії — Балтійська дорога

Країни Балтії запропонували свою інфраструктуру для підтримки експорту української агропродукції. Крім того, Литва запропонувала посилити транспортний маршрут між Україною та країнами Балтії для підтримки експорту української агропродукції.

З цього приводу до Єврокомісії звернулися міністри закордонних справ, зв’язку та сільського господарства Литви Габріелюс Ландсбергіс, Маріус Скуодіс та Кястутіс Навіцкас.

“Рішення росії припинити Чорноморську зернову ініціативу, а також бомбардування Одеського порту погіршують і без того складну ситуацію з продовольчою безпекою у світі”, — йдеться у листі. 

Міністри зазначили, що перспективною та довгостроковою альтернативою для експорту українського зерна може стати транспортний шлях між Україною та країнами Балтії — Балтійська дорога. Поліпшення інфраструктури коридору та полегшення обробки вантажів між різними залізничними коліями сприятиме збільшенню транспортної спроможності.

“Інфраструктура країн Балтії може стати перспективним і надійним транзитним шляхом для української продукції. Морські порти країн Балтії мають велику пропускну спроможність сільськогосподарської продукції — 25 млн тонн на рік лише на зерно”, — наголосили міністри.

Раніше “Коментарі” повідомляли, що транспортування зерна залізницею в український порт Рені на Дунаї можливе лише транзитом через територію Молдови. Вартість транзиту через порівняно невеликий маршрут по Молдові в 129 км коштувала 9.4 доларів на тонну, в той же час вартість доставки тонни зерна з Київської області до порту Одеса коштує всього 18 доларів. Ринок відмічав високу ціну транзиту і Укрзалізниці нарешті вдалося домовитись про знижку. Про це повідомляє Максим Харченко, аналітик ринку логістики


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися