На Одещині енергетики підводять підсумки роботи за 8 місяців: результати

Понад 50 тисяч клієнтів отримали консультацію

ДТЕК: Одеські тепломереж підбили підсумки роботи за вісім місяців. Так, у компанії зазначили, що навіть попри війну енергетики продовжують розвивати сучасні онлайн послуги та створили зручні та доступні дистанційні канали. Про це повідомили в прес службі відомства. 

За вісім місяців 2023 року:

- понад 1,7 млн разів клієнти подзвонили у контакт-центр та скористалися послугами автоматичного голосового меню (IVR);

- 1,8 млн разів скористалися чат-ботом в Viber та Telegram, щоб передати покази, повідомити про відсутність світла чи замовити роботи з обслуговування лічильника.  Це майже 2,5 рази більше, аніж за аналогічний період минулого року;

- 54 тисяч клієнтів отримали консультацію очно в центрах обслуговування клієнтів;

- понад 63 тисяч жителів області написали нам у Facebook.

“Ми постійно розвиваємо дистанційні канали зв’язку, щоб ви могли замовити послуги в два кліки, не виходячи з дому. Користуйтеся нашими сервісами і відчуйте переваги”, - йдеться в повідомленні компанії. 

Нагадаємо, що наразі енергетики продовжують готувати енергосистему до наступної зими. Зокрема, за 8 місяців 2023 року в Ізмаїльському та Болградському районах: - відремонтували 92 тисячі кілометрів електроліній, - оновили 62 об’єкти розподільчих мереж, - реконструювали 9 високовольтних підстанцій, - розчистили від гілля та сухостою 136 тисяч кілометрів вздовж ліній електропередачі.

“Коментарі” також писали, що критична інфраструктури Одеського регіону на 85% забезпечена генераторами: з них 75% – це водоканали, 95% – об’єкти теплоенергетики. Про це на брифінгу у Медіацентрі Україна – Одеса розповів Володимир Карпич, заступник директора Департаменту систем життєзабезпечення Одеської обласної військової адміністрації


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися