На Одещині УДП планує відновити суховантаж: подробиці

Наразі триває відповідно оформлення документів для відновлення судна

Після завершення контракту на бербоут-чартер, експертна комісія Українського Дунайського Пароплавства  провела огляд суховантажу "Измаил". Хоча остаточні висновки поки не прийнято, фахівці вірять в можливість успішного відновлення судна.

Про це повідомляє ПрАТ "Українське Дунайське Пароплавство".

Згідно з умовами бербоут-чартеру, фрахтувальник відповідає за найм екіпажу. Наразі, з урахуванням закінчення контракту, фрахтувальником був укладений договір із українським екіпажем, який візьме на себе обов'язки стосовно разового переходу судна до місця ремонту.

Наші фахівці налаштовані оптимістично – попри всі наявні технічні проблеми перспектива відновлення є. На даний час співробітники фрахтувальника замінені українським екіпажем УДП для разового переходу судна до місця ремонту. Триває процедура оформлення відповідних дозвільних документів, –  йдеться в повідомленні. 

Розвиток УДП

Нагадаємо, генеральний директор УДП Дмитро Москаленко повідомив, що підприємство спустило на воду першу SLG баржу. Судно побудовано за принципом конверсії. На балансі УДП десятки старих ліхтерів (невеличка 40-метрова баржа). Для річкових перевезень цей тип суден давно не використовується. Але вони можуть виступати донорами для будівництва великих річкових барж: частини двох ліхтерів стикуються через вставку, що вирізається із третього ліхтера.

“Коментарі” писали, що за перше півріччя УДП витратило на паливо на 23% менше ніж за друге півріччя минулого року. На даний момент пароплавство вже заощадила понад 1,2 млн євро. В УДП зазначили, що показник тонна/кілометр цього року значно зріс, адже компанія перевозить більше, суттєво менше витрачаючи.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися