Каравани УДП з європейським зерном готуються до розвантаження за кордоном: деталі
Флот УДП допоміг державі у критичний момент блокади одеських портів
Перші каравани УДП з європейським зерном готуються до розвантаження у Констанці. Пілотні рейси були складними, адже співпали із періодом мілководдя. Тим не менш навіть за таких умов новий логістичний маршрут виявився успішним. Про це повідомили в УДП.
Тривалість рейсів на Середній Дунай складає до місяця. Каравани забирають в Україні руду, доставляють у Смедерево (Сербія), розвантажуються, замиваються, піднімаються в Угорщину, де завантажують зерно і вирушають у зворотньому напрямі на румунську Констанцу.
“Рентабельність рейсів нас цілком задовольняє. На відміну від "старого УДП" "новий УДП" працює напряму з власниками вантажу – одним з найбільших металургійних комбінатів Європи та великим міжнародним зернотрейдером. Крім того, протягом всього рейсу в онлайн-режимі контролюються витрати палива та дотримання рейсового завдання”, - йдеться в повідомленні.
Якщо каравани УДП зможуть працювати в режимі 24/7, це приблизно на тиждень скоротить час обертання каравану. Що збільшить рентабельність ще на 20%.
Робота в режимі 24/7 вимагає наявності в екіпажі трьох судноводіїв з дипломами категорії “С”. Попри хронічний дефіцит судноводіїв на Дунаї такі команди в УДП вже сформовані.
“Флот УДП допоміг державі у критичний момент блокади одеських портів. Продовжуємо заробляти для бюджету країни валютну виручку, але тепер вже за довгостроковими контрактами на Середньому Дунаї”, - написали в УДП
Коментарі писали, що в басейні Верхнього Дунаю випали рясні опади. Рівень води поступово піднявся на верхній, а потім і середній ділянці річки. Наразі рівні води на всьому Дунаї робочі, флот вантажиться на повну осадку 2,50-2,70 метра. Про це повідомили в ПрАТ “Українське Дунайське Пароплавство”.