На Одещині відреставроване морське судно готове до першого рейсу

Судно "Вилкове" призначене для перевезення зерна, контейнерів та різноманітних вантажів

Після капітального ремонту та успішного завершення реєстрації у Регістрі судновласників, "Вилково" готується до першого рейсу. Цей етап став можливим після того, як минулого року УДП відмовились від продовження "бербоут-чартеру", що дозволило підприємству збільшити свій дохід в 4-5 разів порівняно із ставкою оренди. Про це повідомляє генеральний директор УДП Дмитро Москаленко.

УДП (Українські державні порти) зазначає, що відмова від попереднього чартеру, де судно перебувало протягом тривалого часу, дозволила підвищити ефективність функціонування і значно зменшити збитки, які раніше накопичувались через неоптимальний орендний контракт.

Проблеми, пов'язані з попереднім використанням судна, включали неналежне технічне обслуговування та фінансові труднощі, які довелося вирішувати в результаті капітального ремонту.

Наші юристи опрацьовують варіанти стягнення компенсації, але договір укладався з типовою офшорною  "пустишкою". Шанси притягнути реальних бенефіціарів цієї схеми до відповідальності досить незначні. Залишається вірити, що для пароплавства темні корупційні часи назавжди залишились у минулому, – зазначив Дмитро Москаленко.

Які ремонтні роботи виконані на судні

  • Замінені десятки тонн металу – конструкції корпусу, палуби, перебірки трюму та багато іншого. 

  • Очищений та пофарбований в три шари корпус (ґрунт+2 шари фарби). 

  • Виконано фарбування поверхонь трюмів та палуб на площі майже 10 тисяч квадратних метрів.

  • Вперше за 30 років повністю демонтовані та відреставровані кришки вантажних трюмів та деякі інші системи та агрегати. 

  • Замінена гідравлічна система відкриття кришок. - Повністю капітально відновлений гвинто-рульовий комплекс. 

  • Виконаний капітальний ремонт головного двигуна, дизель-генераторів, компресорів.  

  • Замінена та налаштована паливна апаратура.

  • Замінена величезна номенклатура запчастин: деякі з вузлів виготовлялись на замовлення. 

  • Багато агрегатів замінені новими, щоб надалі не вкладати кошти у ремонти.

Нагадаємо, перші каравани УДП з європейським зерном готуються до розвантаження у Констанці. Пілотні рейси були складними, адже збіглися із періодом мілководдя. З усім тим навіть за таких умов новий логістичний маршрут виявився успішним.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися