Частка продукції ГМК в структурі перевезень УДП може майже вдвічі: що відомо

Протягом 2022-2023 років основу вантажопотоку пароплавства складали зернові

Наступного року частка продукції ГМК в структурі перевезень Українського Дунайського пароплавства може зрости з 23% до 50%. Про це під час виступу на форумі з відновлення Reconstruct Ukraine в Румунії повідомив заступник генерального директора УДП Владислав Бєлах.

Протягом останніх років основу вантажопотоку УДП складали зернові. Проте компанія зберегла стратегічні позиції на Середньому Дунаї, передбачаючи, що попит на перевезення зернових з дунайських портів зменшиться після відкриття портів Великої Одеси.

Останні місяці 2023 року УДП почало поступово збільшувати кількість баржевих караванів на Середньому Дунаї. Наступного року саме Середній Дунай буде відігравати ключову роль в перевезеннях компанії, а місце агарної продукції займе продукція ГМК.

“Сьогодні ми в процесі перемовин та контрактування. Наші переваги - це великий обсяг флоту у наявності та комплексні логістичні рішення, які дають можливість вийти на привабливу ставку фрахту. Ми пропонуємо замкнений логістичний ланцюг, що мінімізує ризики для клієнта. Ми готові до партнерства з власниками вантажів, стивідорними компаніями”, - зазначив Владислав Бєлах.

За словами Владислава, завдяки цифровізації системи управління флотом, онлайн-моніторингу за витратами палива, проведеним масштабним ремонтам, УДП сьогодні успішно конкурує з іноземними судноплавними компаніями.

“Ми не боїмось конкуренції, ми знаємо, що завжди зможемо запропонувати кращі умови”, - підсумував Владислав Бєлах.

“Коментарі” писали, що перші каравани УДП з європейським зерном готуються до розвантаження у Констанці. Пілотні рейси були складними, адже співпали із періодом мілководдя. Однак навіть за таких умов новий логістичний маршрут виявився успішним. Про це повідомили в УДП. 


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися