Протягом минулого року через порти Дунаю пройшло понад 32 мільйонів тонн вантажів

Робота портів Дунайського кластеру на порядку денному

В умовах нестабільної безпекової ситуації в Чорному морі Дунайські порти лишилися одним з найбільш надійних експортних шляхів. За 2023 вдалося досягти рекордних результатів – протягом минулого року через порти Дунаю пройшло понад 32 мільйонів тонн вантажів. Про це повідомили в Одеській ОВА. 

Це приріст у майже 6 разів порівняно з довоєнним періодом.

Вантажообіг порту Ізмаїл збільшився більш ніж у двічі та досяг 20,2 млн тонн (2022 р. -8,8 млн тонн).

Порт Рені досяг вантажообігу у 10 млн тонн (2022 р. - 6,8 млн тонн).

Усть-Дунайськ – 1,7 млн тонн (2022 р. - 785 тис. тонн)

“Попри функціонування Українського коридору розвиток портів Дунайського кластеру залишається одним з основних пріоритетів та завдань облдержадміністрації на 2024 рік”, - зазначив Сергій Кропива

Крім того, в Одеській ОВА зазначили, що порти Дунайського кластеру залишаються важливими вузлами транспортування товарів та продукції і виконують важливу роль в економіці, розвитку регіону та країни в цілому.

Нагадаємо, що у грудні 2023 року логістика через порти Великої Одеси була однією з найкращих за період повномасштабного вторгнення. Про це під час брифінгу в Медіацентрі Україна – Укрінформ повідомив Денис Марчук, заступник голови Всеукраїнської аграрної ради.

Нагадаємо, що Укргазбанк вступив у партнерство з урядом Великої Британії та провідними міжнародними страховими компаніями, щоб впровадити інноваційний підхід до страхування суден, які перетинають український морський коридор у Чорному морі. Цей новаторський механізм, розроблений спільно зі страховим брокером Marsh, що є частиною компанії Olyver Vyman, має на меті полегшити доступ до морського транспорту для різних експортерів, не обмежуючись лише аграрними галузями.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися