На Одещині запускають лінію – зерно з Нижнього Дунаю до порту Констанца: деталі

Лінія поки що працює у пілотному режимі

Українське дунайське пароплавство розпочало довгострокову співпрацю з великим зернотрейдером світового рівня. Баржеві каравани пароплавства, які прямують у Сербію з українською рудою, на зворотньому шляху почнуть перевозити зернові. Про це повідомив генеральний директор компанії Дмитро Москаленко. 

Так, наразі після вивантаження залізорудної сировини (ЗРС) у Смедерево виконується замивка першого каравану. Після чого він стане під завантаження в угорському порту Чепель. Потім Констанца, Ізмаїл і знову Середній Дунай. Поки що лінія працює у пілотному режимі.

“УДП розбудовує довгострокову бізнес-модель. Маємо думати на перспективу - зберегти вантажопотік і після відновлення повноцінної роботи портів Великої Одеси. Саме тому знаходимо стратегічних партнерів та відпрацьовуємо моделі роботи на Середньому Дунаї. Задача – навіть на довгому плечі забезпечити високу рентабельність та швидке обертання флоту”, - написав Москаленко. 

Раніше “Коментарі” писали, що з 1 вересня оклад судноводіїв зросте до 40 тис. грн, добові - до 210 євро. Плюс премії за перевиконання рейсового завдання, навчання кадетів та інші додаткові роботи. Таким чином, судноводії УДП на місяць зможуть заробляти понад 7 тисяч євро. Про це повідомляє Генеральний директор УДП Дмитро Москаленко.

Нагадаємо, що Українське дунайське пароплавство за 8 місяців 2023 року перерахувало у місцевий і державний бюджети - 434,8 млн грн. Для порівняння за аналогічний період минулого року - 65,3 млн грн. Про це повідомляє Генеральний директор УДП Дмитро Москаленко. Як зазначив Москаленко, пароплавство ніколи б не досягло такого результату лише завдяки збільшенню середніх ставок фрахту. Ключову роль зіграли три фактори: прозорість, ефективність, боротьба з корупцією.



Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб першими дізнатися про найважливіші події!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися