Каравани УДП не зупиняються: зернові продовжують прямувати до порту Констанца
Річкові перевезення з Середнього Дунаю до Констанци найбільш доступні для аграріїв
Ціни на світовому ринку пшениці різко знизилися на майже 20% порівняно з минулим роком, повідомляють експерти. За перші три місяці 2022 року ціни були практично вдвічі вищими, ніж зараз. Це змінило динаміку ринку річкової логістики. Про це повідомив генеральний директор УДП Дмитро Москаленко.
“Європейські аграрії не поспішають експортувати, вичікуючи корекції ринку. Але наш дунайский зерновий шлях працює: річкові перевезення з Середнього Дунаю до Констанци найбільш доступний для аграріїв логістичний маршрут до великого морського порту”, - зазначає заступник генерального директора УДП Владислав Бєлах.
На фото розвантаження чергового зернового каравану УДП в румунській Констанці.
Раніше “Коментарі” писали, що українські експортери та перевізники шукають альтернативи блокуванню західних пунктів пропуску. Замість традиційних маршрутів, вони обирають водний шлях річковими перевезеннями по Дунаю. ПрАТ "Українське Дунайське Пароплавство" (УДП) планує запустити баржеві контейнерні каравани на Середньому та Верхньому Дунаї. Про це повідомляє Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України.
Нагадаємо, УДП розглядає майбутні плани розвитку, підсумовуючи досягнення та визначаючи ключові цілі на цей рік. Керівник виробництва ставить перед собою завдання покращити умови праці для працівників та залучити нові кадри. Плануються значні інвестиції у модернізацію та розвиток. Одним із пріоритетів є утилізація металобрухту та реєстрація майнових прав. Також виробництво активно працює над імпортозаміщенням та вдосконаленням процесів.